21.01.2010

Pre-Fall 2010: Chloé


Dünyaca ünlü tasarımcılar, 2010 Sonbahar kolleksiyonlarını hazırlarken bizlere gelecekten haberler vermeyi ihmal etmiyorlar. Pre-Fall kolleksiyonların ön izlenimlerine göz atarken en çok dikkatimi çeken olduğu için Chloé'den başlayarak sizlerle gördüklerimi paylaşmak istedim.
Solda görülen çekime bakacak olursak önümüzdeki sonbahar Chloé'nin tasarımcılarından Hannah MacGibbon'ın elinden çıkan tasarımların aşağı yukarı nasıl olacağını kestirebiliyoruz. Gelişen ve değişen diye tabir ettiğimiz ama aslında geçmişten esinlenen günümüz modasına uyan MacGibbon, tüvit-kaşmir bir takımı mini feminize bir döpyese dönüştürmüş. Eski dönem İngiliz leydilerine doğru tatlı bir geçişle beraber tarzını yasıtan tasarımcı; ince işli ipek bluzlar, ve kontrast yaratmak adına spor ayakkabı, iri aksesuarlar ve yeni türeyen Darla marka çanta tavsiye ediyor.
Açıkçası ben, kaşmirin sadeliğini hiç de boş bulmuyorum.




Fotoğraf: Courtesy of Chloé

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics