27.01.2010

Paris Couture Spring 2010: Givenchy



Artistik direktör olarak bu sene 5.inci yılını kutlayan Riccardo Tisci, dün akşam Givenchy için tasarladığı kolleksiyonunu podyumlarla buluşturdu.

Yoğun bir maskülen ve modern havası olan kıyafetlerin çizgisi oldukça baskındı. Kuş tüyleri, drapeler, danteller ve koyu metalik renklerin yanı sıra bohem esintili uçuş uçuş elbise ve etekler de kolleksiyonda sıkça kullanılmıştı.

"İlk başlarda couture'den korkuyor ve uzek duruyordum. Geçmişe bakmak bende büyük bit tepki yaratıyordu. Ancak şimdi kendimden eminim e tasarımlarımda arşivlerden yararlanıyorum. Bu kolleksiyonumda Parisien kadınlardan esinlendim" diyen Tisci 70'lerin erotizmini ve gücünü kullancığını ve oldukça cesur davrandığını sergilemekten çekinmiyor.











Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics