15.12.2011

Versace For H&M Vol2

Versace for H&M koleksiyonunun ikinci kısmı varmış meğer! İlk koleksiyon kadar ses getireceğini düşünmüyor olsam da, ikinci kısmın ayrı bir özelliği var. O daaa, sadece 19 Ocak'tan itibaren, online satış ile ulaşabilecek olmamız. İlk koleksiyonun tüm parçalarını görmek için tıklayabilirsiniz..

Ve malesef ki H&M Türkiye sayfasında henüz online satış yok. Ama üzülmeyin Amerika'da da yokmuş :) Hepsini araştırmadım ama sanıyorum ki sadece Avrupa ülkelerinde olacak. Eğer bir yolunu bulabilirseniz İngiltere'den sipariş verebilirsiniz.

Koleksiyonun ikinci kısmı daha bi bahar, daha bi yaz geldi bana. Beyaz üzerine meyve desenli kumaş Versace'nin favorisi olsa gerek, pek çok modelde kullanılmış, hem de unisex olarak.

Onun dışında bolca pembe, mavi, beyaz görmek mümkün. Pek fazla bana hitap ettiğini söyleyemem, ve ilk koleksiyondaki deri, siyah ve metal süslemeli parçalardan sonra pek gözümü doyurmadı.

Ulaşamayacak olsak bile, bakmak yasak değil :) Karşınızda koleksiyonun 2. kısmına ait tüm parçalar..


 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics