12.12.2011

Mavi Kutucuklar

Yeniyıl ruhu sanırım şu günlerde beni sarmaya başladı. Wishlistler düzenlendi, partiler ayarlandı.. Geçen gün gelen bir mail ise, 2012'ye çok az kaldığı fikriyle resmen yüzleşmeme sebep oldu.

Zaman çabuk geçiyor, o yüzden hediyelerimizi bir an önce ayarlamak lazım. Hep derler ya hediyenin küçüğü büyüğü olmaz diye, bence olur hem de bal gibi. Sevgili beyler, unutmayınız hediyenin küçüğü daha makbul, tabii burdaki nüansı anlayabilirseniz :)

Tiffany&Co, pek çok filme de konu olmasıyla beraber nedense bende hep bir zerafet, ince düşünmek ve aşk gibi şeyler çağrıştırıyor. Yeniyıl için düzenledikleri "O'nun İçin Unutulmaz Hediyeler" kataloğunu sizler için inceledim, ve gözüme hoş gelenleri seçtim. Amaç ille de filmlerdeki lüks Tiffany'lere sahip olmak değil elbette, ilham alabilmek :)

Kataloğu inceleyeyim, aman reklam kampanyalarına bakayım derken pek çok video da izledim. Ve açık yüreklilikle söylüyorum ki bence, Tiffany&Co'nun sahip olduğu imaj, mücevherlerinden daha şık.

Karşınızda en beğendiğim, hatta bayıldığım Tiffany reklamı, diğerleri ve yeniyıl kataloğundan seçtiklerim..









 

 

 

 

 

 

 

 

En sonuncusu, at nalı gibi olan ama aslında içinde gizli bir anlam taşıyan sevgili <3 "U" sanırım benim favorim :)











Daha fazla bilgi için Tiffany&Co


     Bu arada hepinize teşekkür etmek istiyorum ki 2011 Blog Ödülleri yarışmasında ilk elemeyi geçtim ve halk oylaması sonucu seçilen 10 blogdan biri oldum. Yani en kötü ihtimalle 10uncuyum. Şimdi ikinci eleme için jüri kararını bekliyor ve 5 Ocağı iple çekiyorum. Şimdiden söyleyeyim önemli olan katılmaktı :)

3 Responses so far.

  1. Bu şirketle ilgili bir film vardı yanlış hatırlamıyorsam?

  2. Fido says:

    ne güzel görseller,ne güzel takılar,ne güzel müzikler bunlar!! ellerine sağlık :)

    FidoLand

  3. fidoland >> teşekkürler :)

    alışveriş danışmanı >> audrey hepburn'ün oynadığı breakfast at tiffany's adlı film sanırım bahsettiğin :) fazla klasik olmasın diye filmden bir sahne eklemedim :)

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics