17.12.2011

Tangerine Tango




Henüz 2012 gelmedi ama Pantone, 2012 yılının rengini seçti bile. Bu harika kiremit renginden turuncuya çalan ve benim son dönemde adeta favorim olan rengin ismi "Tangerine Tango".



Elbette Pantone sadece bu senenin tek bir rengini değil, geniş ve neşeli bir renk skalası da seçmiş. Şimdiden aklınızda bulunsun, yapacağınız alışverişlerde şu renkleri dikkate almayı unutmayın.



-renk skalasına tıklayarak, daha yakından inceleyebilirsiniz-

Pantone'nin önerileri ve seçimlerinden daha çok, vitrinlerden ve markaların yeni koleksiyonlarından da anlayacağınız gibi Tangerine Tango'dan sonra en çok dikkat çeken renk Hardal rengi. Ve tabii ki hardal rengine en çok yakışan petrol mavisi. Pantone'nin dediğine göre koyu ve açık lila, pastel nil yeşili, pastel mavi, gri ve kil rengi gibi yardımcı renkler de 2012 yılında hüküm sürecek.

Ama benim son günlerde en sevdiğim ve en sık rastladığım Tangerine Tango. Özellikle palto olarak kışın çok neşeli ve sıcak bir renk olduğunu düşünüyorum, ve yarın gidip Benetton'da gördüğüm o palto'yu alıyorum :)

Bazı Tangerine Tango örnekleri vermeden önce paylaşmak istiyorum ki,  tesadüfen veya içgüdüsel olarak 3 ay önce sıfırdan dekore ettiğim evimde beyaz, kahve, siyah ve gri gibi soğuk renklerin içinde kullandığım tek sıcak renk Tangerine Tango :) Haftasonu twitter'a iyi bakın, evimde neler 2012'nin renginde?

Daha fazla bilgi için Pantone'nin internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.




 















2 Responses so far.

  1. renk çok çok güzel ama sanki yazın daha güzel olmaz mı hafif bronz tene? :) diğer favorilerim solar power, cabaret ve cockatoo..

    edankb.blogspot.com
    beklerim ;)

  2. elbette olabilir, tüm yıl benim deyimimle "kiremit turuncusu" her yerimizi sarsın :)

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics