1.12.2011

90 DAYS ONE DREAM



Bugün sizlere tanıtmak istediğim son derece yaratıcı, Paris merkezli moda fotoğrafçısı Kristian Schuller. Romanya'da doğmuş ancak çok küçük yaşta ailesiyle birlikte Almanya'ya göç etmiş olan Schuller; konu editoryal olduğunda büyük düşünenlerden. Sadece biz moda severlerin değil, özellikle son dönemde sürekli aynı fotoğrafçıları tercih eden marka sahiplerinin, ve sürekli aynı tarzda çekim yapam fotoğrafçıların da ilham alacağını düşünüyorum :) Açıkçası birbirinin aynısı olan reklam afişleri ve editoryallerden ben markaların imajlarını ayırt edemiyorum. Ya siz?


Her neyse.. Eleştrilerimi bir kenara bırakıp sizi Kristian Schuller ile tanıştırıyorum. Sanılanın aksine kendisi tam bir "işin mutfağında pişmiş" dediklerimizden. Vivienne Westwood ile beraber moda tasarımı eğitimi, FC Gundlach ile beraber Berlin Güzel Sanatlar Üniversitesi'nde fotoğrafçılık eğitimi almış. Condé Nast'tan Isabella Blow ile tanıştırılmasının ardından uluslararası olarak çeşitli moda dergileri için çalışmaya başladı.


Fotoğrafları gerçek birer sanat eseri değerinde ve kesinlikle baştan çıkarıcı. İzleyicilere; tamamen kendilerine aitmiş gibi hissettiren şahane bir hayal dünyasına, moda penceresinden bakabilme olanağı sağlıyor.

Kristian Schuller hakkında daha fazla bilgi için web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

"Deutscher Fotobuchpreis 2011"de gümüş madalya ile taçlandırılan 2010 basımlı "90 Days One Dream" adlı ilk kitabı; harika fotoğraflarla bezenmiş bir yol hikayesi. Fotoğrafçının kitabına ITunes Store üzerinden sahip olabilirsiniz.















Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics