29.01.2013

See by Chloe Pre-Fall 2013

Daha fazla bilgi için chloe.com
































2 Responses so far.

  1. Çok hoşmuş..

    Bloğumda Jimmy Choo for H&M ayakkabı hediye çekilişime beklerim:) http://trendmodastil.blogspot.com/2013/01/hediye-zaman-jimmy-choo-for-h-ayakkab.html

  2. Blog'unuzu çok yakından takip ediyorum ve oldukça başarılı buluyorum. Mümkün olduğu sürece yazılarınızı okumaya çalışıyorum. Sizleri tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum.

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics