18.01.2013

Lauren Moffatt


New York'lu tasarımcı Lauren Moffatt'ın İlkbahar 2013 kreasyonu, tanıtımı, videosu.. Kısacası her şeyi pek hoşuma gitti. Biraz araştırdım, stili başarılı olanın zevki de başarılı olur genellemesini bir kez daha doğruladım. Ahşap parkeler, beyaz duvarlar, sofistike aksesuarlar ile dolu evinin dekorasyonuna bayıldım. İşte size tek taşla iki kuş efektli post, hem moda hem dekorasyon.

Daha fazla bilgi için laurenmoffatt.net

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

One Response so far.

  1. B says:

    kesinlikle katiliyorum. evi de koleksiyonu da kendi stili de sahane!

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics