2.01.2013

Zara Indirimi!

Twitter'dan dün duyurduğum gibi büyük Zara indirimi bugün başladı! Ben pek de öyle indirim günü mağazanın kapısını kıracak bir tip olmadığımdan, temiz temiz internetten hallettim işimi. Karşınızda benim seçtiklerim.. Siz neler seçtiniz, neler aldınız, neler almak istediniz? Twitter'dan bana gönderin! @fashionsletter


Örgü kazak 89.95
Kısa palto 219.95
Baskılı jean 89.95
Zımbalı bot 139.95
Fermuarlı çanta 99.95







3 Responses so far.

  1. ben bugün bordo çantayı aldım ve bir taneydi bağdat caddesinde :)

  2. Adsız says:

    zara için online alışveriş imkanı var mı??bilgi verirseniz çok sevinirim..teşekkürler..

  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics