14.01.2013

70. Golden Globe

 
Türkiye saatiyle dün gece saat 2'de başlayan 70. Altın Küre ödül töreni Los Angeles'ta gerçekleşti. Şıklar, rüküşler, bir şeye benzemeyenler derken sizler için dikkat çeken isimleri bir araya getirdim. Ödül töreninin gerçek amacı olan kazananlar listesi için buraya tıklayıp inceleyebilirsiniz. Ben elbette ki işin kim ne giymiş kısmı ile ilgileniyorum. Benim favorimlerim Emily Blunt, Jessica Chastain, Heidi Klum ve şaşkın bakışına rağmen Sienna Miller. Siz de favorinizi yazmayı unutmayın.



Adele

Amanda Seyfried

Nicole Richie

Marion Cotillard

Bradley Cooper

Rosie Huntington & Jason Statham

Anne Hathaway

Ben Affleck

Chistoph Waltz

Daniel Craig & Rachel Weisz

Denzel & Pauletta Washington

Daniel Day Lewis & Rebecca Miller

Emily Blunt

Jennifer Lopez & Casper Smart

Kate Capshaw & Steven Spielberg

Jodie Foster

Kerry Washington

Michael Haneke

Nicole Kidman & Keith Urban

Quentin Tarantino

Richard Gere & Carey Lowell

Robert Pattinson

Rosario Dawson

Sienna Miller

Stacy Keibler & George Clooney

Zoey Deschanel

Lucy Liu

Olivia Munn

Kate Hudson

Halle Berry

Jennifer Lawrence

John Hawkes

Eva Longoria

Francesca Eastwood

Heidi Klum

Helen Mirren

Hugh Jackman

Jennifer Garner

Jessica Alba

Kelly Osbourne

Leonardo Di Caprio

Megan Fox & Brian Austin Green

Naomi Watts

Salma Hayek

Jessica Chastain


Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics