10.01.2011

2011 Oje Trendleri

Bir önceki oje yazımda, bu yılın oje trendiyle ilgili ufak bir ipucu vermiştim. Ama bu kez daha derin bir araştırma ve uygulama sonucu yepyeni bir trend raporu hazırladım. Hatta hazırlamakla da kalmadım, gittim bütün renkleri tek tek aldım. İşin enteresan olanı, normalde pek sık tercih edilmeyen bu renkleri kolayca ve yanyana bulabildim. Belki İtalya'da moda daha hızlı yayılıyordur bilemiyorum :) Ama Türkiye'ye geldiğim en kısa zamanda, orada da bir Ar-Ge çalışması yapacağıma söz veririm.






Via Refinery 29

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics