17.01.2011

Merhaba Istanbul, Ben Geldim!

Evet, aslında bu otomatik zamanlı bir post ama olsun :) Bu günden itibaren bir süreliğine evimi ve sevdiceğim kocamı Napoli'de bırakıyorum. Klasik aile ziyaretleri kapsamında İstanbul'dayım. Bu günlerde havanın mümkün olduğunca sıcak olmasını diliyorum :) Ve tabii bol bol gezip alışveriş yapmayı, diğer blogger arkadaşlarla -sonunda- tanışmayı, İstanbul Moda Haftasının suyunu çıkartmayı planlıyorum.. Postlarıma biraz daha aralıklı olarak ama yine de devam etmeye çalışacağım ama söz veremiyorum :) Hepinize kucak dolusu sevgiler!

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics