9.03.2010

Vogue Türkiye Beklentileri Karşılıyor Mu?

Her neden ise Oscar Ödül Töreni ile aynı gece Paris'teki The Crillon Hotel'de düzenlenen lansman partisine 100'e yakın davetli katıldığını, ve özellikle Türkiye'den bu partiye katılmak üzere yola çıkan tekstil piyasasında başarılı isimlerin "vize" ye takıldıklarını öğrendim. 100? Sayılarla arası yok sanırım Vogue Türkiye ekibinin.. Özel sayı satışı yapıldığında da 1000 adet dergi basılmıştı. Gönül isterdi ki, dünyanın diğer Vogue'larında veya genel olarak dergi sektöründe olduğu gibi lansman partisine 1000 kişi katılsın, özel koleksiyon dergisi gerçekten özel olduğu için sadece 100 tane basılsın.

Voguemag.com yani Vogue Türkiye internet sitesi ile ilgili de kaç gündür birşeyler yazmamak için kendimi tutuyorum ancak sizce de biraz boş değil mi? Tamam henüz ilk günleri, toparlanıp oturması zaman alabilir ancak bu süreçte de biraz Vogue gibi gözüküyor olması lazım değil midir?

Özellikle taptaze bir moda haberi olan İstanbul Moda Haftası ile ilgili hiçbir haber, fotoğraf video olmaması bana çok garip geldi. Hele hele bir dergi kendi lansman partisini her ne kadar kendi ülkesinde değil de Fransa'da yapmasının yanı sıra internet sitesinde sadece 2 fotoğraflı bir haber ile bu konuyu geçiştirmeli midir? Vogue İtalya'nın sitesinde bile Vogue Türkiye Lansman Partisi ile ilgili videolar, fotoğraflar, haberler yer alıyor.

Bilemiyorum ne demek lazım. Ancak beklentilerim, beklentilerimiz mi fazla büyük yoksa bir yerlerde bir sorun mu var?

-En kısa sürede yabancı basından öğrenip sizlerle Vogue Türkiye hakkında haberleri paylaşacağım.-

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics