8.03.2010

Paris Sokaklarında Göze Çarpanlar

İstanbul'da olmam sebebi ile birçok moda haftasını takip edemedim. Ancak dönüşüm muhteşem olacak desem yeridir. Eve varır varmaz kaçırdıklarımın peşine düştüm ve özellikle halen devam eden Sonbahar-Kış 2010/2011 Paris Moda Haftasını takip eden modaseverlerden birine takıldı gözüm.. Pastel tonlar ile siyahın uyumuna, gözlük ve şapkaya hayran kaldım resmen..


Sokak fotoğraflarına bakarken geçen seneki Paris Moda Haftasındaki fotoğrafların arasından Ece Sükan'a rastladım. Ve kendisi hakkında yazılan yorum karşınızda..

Tabii elbette beğendiğimi eklemeden geçmiyorum.

"Spoiling for a spat: Black and white are paired perfectly on this lovely’s classic white frock, with minimal accents of puffed sleeves and–our favourite–knee-high spats.
Photography by Team Peter Stigter"

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics