16.03.2010

İstanbul Moda Haftası: Arzu Kaprol


Geç de olsa sonunda ben de muradıma erdim ve geçmiş İstanbul Moda Haftası fotoğraflarımı edinebildim. Napoli'de yaşıyor olmanın fiyaskolarından birini daha kaçırdığım defilelerde farketmiş oldum. İstanbul'dayken takip ettiğim bütün bloggerların bu moda haftası sayesinde ünlü olduklarını, elle gibi dergilere röportaj verdiklerini gördüm ve yıkıldım desem yeridir. Tamam hemen hemen hepsi başarılı ve özgün tarzları olan insanlar. Zaten o yüzden onları takip ediyorum. Ama ben de fena değilimdir herhalde? Herneyse.. Moda haftasına katılamadığım için basına sağlanan fotoğraflardan, tanıtımlardan vs birçok şeyden faydalanamadım. Ancak dediğim gibi, geç de olsa fotoğrafları sizlerle paylaşmak ve kolleksiyonlar hakkında fikrimi söylemek istiyorum izninizle..

Alfabetik olarak Arzu Kaprol'den başlamak istiyorum. Ben de elbette herkes gibi kolleksiyonunu beğendim. Her açıdan profesyonelleşen İstanbul Moda Haftasına tam anlamıyla ayak uyduran ender tasarımcılardan biri olarak görüyorum kendisini.. Milano veya Paris Moda Haftasından bir defileymiş hissi veren tasarımları tamamlayan, herkesin üzerine yorum yaptığı makyajı ben oldukça yaratıcı buldum diyebilirim.
Kolleksiyonda genel olarak siyah-gri ve az da olsa beyaz kullanan Kaprol'un bu seçiminin tercih mi yoksa risksiz olarak mı değerlendirilmesi lazım bilemiyorum. Ancak kimi yerlerde kendini tekrar eden detayların, sık kullanılan bu siyahla hafif boğucu olduğunu düşünüyorum.
Yine de acımasız olmamak lazım. Hepimiz için yol gösterici ve aydınlatıcı nitelikteki kolleksiyonların zevkimize ne kadar hitap ettiğine çok takılmamak lazım bence. Ve karşınızda Arzu Kaprol...




































Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics