16.03.2010

İzliyorum: Nil Ertürk

www.nilerturk.net   

Ne o yoksa hiç tıklamadınız m kendisine?
Ya da blog yazıyorum diye kıskançlığımdan başka kimseyi izlemiyorum mu sanmıştınız?
Evet karşınızda sevgili Nil. Taze moda blogu yazarlarından. Kendine ait tarzını, gezip gördüklerini, beğendiklerini, kısacası moda ile ilgili hoşunuza gitmesi kuvvetle muhtemel pek çok şeyi gözünüze gözünüze sokan 21inde bir moda tutkunu kendisi..
Uzun zamandur takip etsem de hiç buralarda yer vermeyi neden düşünmediğimi durup sordum dün kendime. Kendisinin de onayıyla sizleri buluşturuyorum.. Blogunda özellikle kendi stilini paylaştığı yazılarına odaklandığımı ve beğendiğimi söylemek istiyorum. Tekrara düşmeyen ve her zaman yeniliklere açık, ancak aynı zamanda uç noktalarda gezinmeyen, kendi stil çizgisini taşıyan kombinlerine bayılıyorum. Ve karşınızda bazıları..





                                          ve favori kombinim bu, özellikle gözükler bir harika

One Response so far.

  1. Nil says:

    Teşekkür ederim çok mutlu etti beni yazdıkların ^^ kocaman öpücükler

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics