18.03.2010

Sıradışı Ayakkabılar

Sıradışı derken aslında, hepimizin normal şeyler görmeyi beklediğimizi sanmayın sakın.. Birbirinden yaratıcı 10 tasarımcının, aynı sezonda inanılmaz ayakkabılar tasarlayıp sunmuş olması biraz sıradışı sayılabilir belki.
2010 İlkbahar sezonunda hepinizin ayakkabılara takıldığını biliyorum. Birbirinden enteresan, heykelsi ve usta dokunuşlara sahip olan bu ayakkabıları sizler için buldum. Artık daha yakından bakma zamanıdır.
Benim favorim mi? Elbette bütün kolleksiyonu ile beni büyüleyen John Galliano. Ancak Proenza Schouler'in ve rahmetli Alexander McQueen'in de haklarını yememek lazım.

Alexander McQueen






Calvin Klein

Christopher Kane

Frankie Morello

Jil Sander

John Galliano

Louis Vuitton

Marc Jacobs

Prada

Proenza Schouler

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics