8.02.2012

IFW Subat 2012

IFW; Sonbahar 2012 koleksiyonlarını sergileyen birbirinden yaratıcı tasarımcılarla bugün başladı. Tuvana Büyükçınar ve Gamze Saraçoğlu defilelerinden görseller ise elime ulaştı :) Ayrıntılı incelemek için sizleri facebook'a bekliyorum :)

Ayrıca bildiğiniz gibi Oh Happy Studio blogunun yazarı Buse, benim için IFW çadırı etrafında stilleri yakalıyor :) Yakında kendinizi burada görebilirsiniz :)

 

2 Responses so far.

  1. Merhaba blogunu yeni kesfettim ben de beklerim bloguma
    Uyenim,takipteyim,ben ifw deydim o zman kendimi gorebilirim:)
    Sevgiler
    Duygu

  2. göremezsen de üzülme :) fotoğtrafını gönder hemen koyalım facebook albümüne :)

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics