9.02.2012

IFW Street Style - Oh Happy Studio

Buse'nin benim için sizleri fotoğraflayacağını daha önce söylemiştim ve işte karşınızda! Ben kar, üşengeçlik, ev falan derken pek çok sebep üretip bu sene IFW'yi canlı izlemeye gelmedim ve Ankara'dayım. Ama Oh Happy Studio benim için herşeyi an an kaydediyor, aktarıyor. Her zaman olduğu gibi tüm fotoğrafları facebook'a yükledim. Elbette favorilerim burada yer alacak :) Siz de kendi fotoğrafınızı çekip gönderini sizi de albümlerimize ekleyelim :)
















Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics