1.02.2012

IFW Davetiyeler

Merhabalar,

Biraz gecikmeli de olsa sizler için IFW defilelerinden birkaç davetiye kopartabildim :)

Öncelikle kesin olanları yazıyorum:

-Tuvana Büyükçınar (3)

-Simay Bülbül (2)

-Zeynep Erdoğan (2)

Kesin olmayanlar ise:

-Niyazi Erdoğan (1 veya 2)

-Gamze Saraçoğlu (1)

Gördüğünüz gibi sayılar, tasarımcıların vermiş oldukları davetiye adedi. Yalnız posta adresinize şık zarflar içinde davetiye falan beklemeyiniz, malum az zaman kaldı :) Sadece isimlerinizle defiledeki yerleriniz ayrılmış olacak.

Şimdi tek yapmanız gereken blogun atl taraflarında benim fotoğrafımın üstünde bulunan "Follow" butonuna basarak veya şuraya tıklayarak, bir gmail veya blogger hesabı ile blogumun izleyicisi olmak. Sonra da bu yazıya "Ad Soyad ve mutlaka e-mail adresinizle beraber hangi defileye gitmek istediğinizi" yazmak. Tam 24 saatiniz var! Yarın akşam 17.00da kapılar kapanıyor :) Daha fazla şans için arkadaşlarınızı ayartabilirsiniz :)



_______________________________________________________________________________


Kazananlar:


Tuvana Büyükçınar defilesi kazananları: Gamze Kolçak, Serap Güçlü, Esin Ünlü

Simay Bülbül defilesi kazananları: Günseli Sepici, Melis Yılmaz

Zeynep Erdoğan defilesi kazananları: Özge Şen, Deniz Taşdemir

Niyazi Erdoğan defilesi kazananları: Çiğdem Ekşi


Önemli Not: Eğer aranızda katılamayacak olan varsa lütfen bana haber versin :) Hepinize iyi eğlenceler..

32 Responses so far.

  1. Zaten takipçinim :) Simay Bülbül'ün sunumu için şansımı denemek istiyorum!
    gfc: eda_nkb
    email: eda_nkb@hotmail.com

  2. yalnız ad soyad bırakmayı unutmayalım lütfen. isimlerinizi kayıt ettireceğim çünkü.

  3. Gizem parçalı says:

    İlk terchim tuvana buyukcinar ama diğerleride olabilir.

    Gizem PARÇALI

  4. Aydan parçalı says:

    En cok tuvana buyukcinar defilesine davetiye istiyorum ama kalmazsa digerleride olabilir :)

    Aydan PARCALİ.

  5. idil says:
    Bu yorum yazar tarafından silindi.
  6. Adnan parçalı says:

    Tuvana buyukcinar istyrm ama dgerleride olur :)
    Adnan parçalı

  7. Çağla parçalı says:

    Tuvana buyukcinar istiyorum lutfen ama davetye kalmazsa dger tasarmclarinki de olabilir:)
    Çağla parçalı

  8. Merhaba, Simay Bülbül için olsa ne güzel olur! :)
    Günseli Sepici
    zippycat@hotmail.com

  9. Adsız says:

    Tuvana Büyükçınar .

    kolcak-gamze@hotmail.com
    Gamze Kolçak

  10. Adsız says:

    Simay Bülbül

    houseofmell@gmail.com

    Melis Yılmaz

  11. merhabaaaaaaa kesinlikle bu defileleri kaçırmak istemiyorumm
    tuvana büyükçınar'a bayılırım onun davetiyesini istiyorum fakat 3 kişi arasına giremezsem simay bülbül de zeynep erdoğan da gamze saraçoğlu da olablr yani hepsi olur:)

    serap güçlü

  12. tuvanaaaa büyükçınar hayranıyım kesinlikle defilesni kaçırmak istemiyorumm diğer tasarımcıları da beğeniyorum onlarda olabilir tabikii:):)
    gizem şen

  13. Tuvana Büyükçınar defilesi birinci tercihim, ikincisi de Zeynep Erdogan :)

    Sevgiler
    Esin Unlu esin@felineblush.com

  14. tuvana büyükçınarrrrrrrrr:)
    nurgül parçalı

  15. tuvana büyükçınar istiyorummm lütfeennnnnn kaçırmak istemiyorum:)
    hülya aksak

  16. Neslisu Erdal iki kişilik davetiye istiyorum ben mümkün müü ? tuana büyükçınar defilesi öncelikli tercihim
    neslisu erdal
    neslisuerdal@hotmail.com

  17. Zaten takipçindim çok güzel bir fırsat sunuyorsun ayrıca teşekkürler:)
    Tuvana Büyükçınar ilk tercihim ama olmazsa Gamze Saraçoğlu da mükemmel olur.
    Işıl VURAL
    z_vural@ug.bilkent.edu.tr

  18. Serena says:

    Tuvana Büyükçınar olursa harika oluurr, ikinci tercihimse Gamze Saraçoğlu ve üçüncü Simay Bülbül. Bu üçünden biri olursa çoookk memnun olurumm, çok teşekkürler şimdideen=)

    Serena Karyot

    serenakaryot@gmail.com

  19. Adsız says:

    sevgilerimle:)

    www.zuhalvarol.com

    zuhalvaroll@gmail.com

  20. Adsız says:

    zeynep erdoğan;)

    senozge5@hotmail.com

  21. NIYAZI ERDOĞANa gitmek istiyorum lütfen .)) Çiğdem ekşi cigdem.eksi@gmail.com

  22. Zeynep Erdoğan

    Deniz Taşdemir

    dnztsdmr@hotmail.com

  23. tuvana büyükçınarı istiyorum ama kalkmazsa diğerleride olablir.
    meltem parçalı

  24. mail adresimi unutmusum fakat eger bana cıkarsa sızle ıletısıme geceırm burdan:))

  25. Tuvana Büyükçınar istiyorum ama eğer o olmazsa diğerleri de olur.
    Melis Çetin
    melanie5319@hotmail.com

  26. ece says:

    İlk tercihim Tuvana Büyükçınar, ikinci tercihim Simay Bülbül, üçüncü ise Gamze Saraçoğlu ya da Zeynep Erdoğan

    Ece Karatay
    ecekaratay@hotmail.com

  27. Gamze Saraçoğlu(öncelikli),Tuvana Büyükçınar(öncelikli), Simay Bülbül ya da Zeynep Erdoğan defilesine gitmek istiyorum.
    Merve Sezinel
    mervesezinel@hotmail.com

  28. Tuvana Büyükçınar istiyorummm ama olmazsa diğerleri de olur:))
    Melodi Karaca
    melodiii8@hotmail.com

  29. Simay Bülbül ve Tuvana Büyükçınar en çok istediğim ama diğerleri de olur:))
    Pelin Aksoy
    pelinaaksoy@hotmail.com

  30. Bu yorum yazar tarafından silindi.
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.
  32. adımı eklemeyi unutmuşum: Eda Nakıboğlu

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics