11.02.2012

IFW - FW 2012/13 - Mehtap Elaidi


fashionsletterSon defilelerle beraber bir IFW'nin daha sonuna gelmiş bulunuyoruz. Ben bu sene katılmadım, benim adıma Buse - Oh Happy Studio ve Günseli - Miss Marionette takip ettiler. Bu arada ikisinin de blogunu mutlaka takip etmenizi ısrar ediyorum!

Gelelim Mehtap Elaidi defilesine. -Buradan bütün tasarımcılara seslenmek istiyorum. PR'larınız fotoğraflarınızı vermiyor, mağduruz!- Tüm görseller markafoni blog'dan alınmıştır. Sadece gözüme çarpanları seçtim. Hepsini görmek için facebook'a lütfen..

Geçtiğimiz sezondan bu yana biraz değişmiş bir Mehtap Elaidi gördüğümü itiraf etmeliyim. Olması gerektiği gibi daha bol parçalı bir koleksiyon ile karşımıza çıktı, ama arada fazlalık olarak gördüklerim de yok değildi. Genel olarak pek çok kişi ve otorite! tarafından beğenilen koleksiyonu ben de gönül rahatlığıyla beğendim diyebilirim. İşin teknik kısmıyla ilgilenmeyenler yazımın buradan sonrasını aynen atlayıp direk videoya geçebilirler.

2012-13 Sonbahar-Kış koleksiyonu olmasına rağmen biraz fazla sonbahar olduğunu söylemem lazım. Pamuklu kumaşların yanı sıra bol bol saten ve benzeri pek çok parlak kumaş gözüme çarptı. Yağ yeşili, petrol mavisi, tangerine tango, kahve ve sütlü kahve ağırlıklı bir koleksiyondu. Bence renk seçimleri ve uyumları başarılı. Hem trendlere hem Mehtap Elaidi'nin tarzına uyuyor. Desen ve kesimlerde genel olarak 40'ların etkilerini taşıyan koleksiyonun aralarına serpiştirilmiş pantolon-ceket takımları kesinlikle gereksiz ve koleksiyonun bütünüyle uyumsuz buldum. Transparan gömlekler, bazı göğüs dekolteleri ve sanki kış olduğu belli olsun diye bir iki yere iliştirilmiş kürk parçaları da yine gereksiz buldum. Birileri Mehtap Elaidi'nin kanına girmiş olmalı diye düşünüyorum çünkü tasarımlarının geçmişine ve bu koleksiyona bakarsak hiçbir şekilde uyumlu ve gerekli olmadığını çok rahat bir şekilde görebiliriz. Son olarak bazı modellerin ortadan ayrılmış dalgalı saçlarını da bütünden uzak ve fazla modern buldum.

Bütün bu küçük olumsuzlukların dışında, kesimleri, desenleri ve kumaşları, modellerin saç ve makyajlarını çok beğendiğimi söylemeliyim. O kadar laf ettim diye beğenmedim sanılmasın. Özellikle kapanış esnasındaki toplu ve gülüşmeli yürüyüş Wilma Elles'in yanındakileri sürekli çekiştirip durmasına rağmen çok hoştu. Ayrıca artık Deniz Pulaş'ı ve förtlek göbeğini görmek istemiyoruz lütfen!

Defilenin tamamını kapsayan video yine markafoni'den. Kendilerine hörmet-hürmetlerimi iletiyorum..


Istanbul Fashion Week 2012 / Mehtap Elaidi from markafoni on Vimeo.









Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics