24.01.2012

Sokaklarda Couture Esintileri

Tommy Ton elinden çıkma, Style.com üzerinden yayınlanan; Couture haftası boyunca sokaklarda esen couture rüzgarlarından sizler de nasiplenin istedim. Şubat ayında gerçekleşecek olan IFW boyunca, zorlama kombinler ve bol aksesuarla bezenmiş fabrikasyon moda ikon-a-ları! yerine bu tür orjinal stiller görmek istediğimizi belirtiyoruz :)

Bu arada Couture Week ile ilgili detaylar yavaş yavaş yazarken, tüm fotoğrafları Facebook üzerinden defilelerden hemen sonra paylaşıyorum. Dün düzenlenen Alexis Mabille, Bouchra Jarrar, Christian Dior ve Versace defilelerinin yanı sıra, ikinci gün olan bugüne ait Chanel ve Giambattista Valli koleksiyonlarının da tüm fotoğraflarını verdiğim linklerden görebilirsiniz..

Şimdi karşınızda, bugünlerde bizler için çok başka anlamları olan Paris sokaklarından stil manzaraları.





































8 Responses so far.

  1. İçim açıldı:) Stillerin her biri özgün ve çook şık.

  2. vay anam vayy:SS

  3. Hepsi iyi hoş da ben şu Givenchy'nin eşarp desenine bi türlü alışamadım yahu, kadınlar tesettür eşarplarına sarmalanmış gbi duruyor. Bir de sondan ikinci siyah midi elbise yok mu, aklımı başımdan aldı resmen! Less is more, once more!

  4. Aklımı başımdan aldı derken beğendin mi beğenmedin mi çözemedim :) Ama kendisi Ulyana Sergeenko olur :) http://fashionsletter.blogspot.com/2011/12/lookbook-fall-2011-ulyana-sergeenko.html

  5. Ulyana ve tasarımlarına can kurban da yok ben o eşarp desenini almayım:)

  6. dumasız bir sokak modası ve fotosu düşünülemez zaten
    twitterda aradım seni bi bulmustum ama şimdi kaybettim
    nickini öğrenebilir miyim?

  7. blogun en altında twitter butonu var ordan da ulaşabilirsin, ama tahmin edeceğin gibi "fashionsletter" :)

    https://twitter.com/#!/FashionsLetter

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics