17.11.2011

Twilight Oyuncularinin Dunu & Bugunu

Yarın vizyona girecek olan Twilight serisinin son filmi, galalardan sahneler, kim nerde ne giymiş hakkında herkes konuşur oldu. Ben de eksik kalmadım elbette, sizler için Twilight oyuncularının moda konusundaki evrimlerini inceledim. Ve gerçekten evrim kelimesi az bile gelebilir. Saçları, makyajları, sakalları bir yana; kimi için 5 kimi için 8 sene önce yeni meşhur olduklarında giydikleri inanılır gibi değil.



 


 Robert Pattinson'ın çok eski değil 2005'te Harry Potter ve Ateş Kadehi filminin galasında giydiği 2 beden büyük vişne çürüğü ceketi ve deri pantolonuyla tam bir moda katliamı yaratmış durumda. Edward hayranlarını tekrar düşünmeye davet ediyorum :)





Kristen Stewart'ın 2002'deki ilk kırmızı halı deneyimi olduğu için, muhtemelen anneannesinin giydirdiği bu kıyafeti -özellikle ayakkabıları- unutuyoruz!




 


2005 senesinde çekilen bu fotoğrafta Taylor Lautner, en azından sadece çocuk gibi -yaş 13- giyinmiş. Fazla üzerine gitmemek lazım.



 


Ashley Greene'in Twilight filminde Bella'dan sonra en çok dikkat çeken kadın olduğu şüphesiz. Bu günlerde kırmızı halıda şöhretine uygun bir stile sahip olsa da eskiden! -yaş 18- markete çıkar gibi giyinmiş olması hayal kırıklığı.



 


7 yaşında "I am Sam" filminin galasında bir hediye pakedini andırıyorken bile diğer oyunculara stil dersleri verecek kıvamdaki; Twilight'ın küçük kötü kadını Dakota Fanning'in moda dönüşümü inanılmaz!



 


Ve filmin büyük kötü kadını.. Bryce Dallas Howard 2004'teki "The Village" filminin -korku- galasında; mahalle arasındaki kötü bir abiyeciden alınmış gibi duran elbisesi, elbisenin boyu, işlemeleri ayakkabılar.. devam edemeyeceğim..



 


Kellan Lutz. 2006. Ve saçları!?



 


Şaka değil, Nikki Reed bu fotoğrafta 15 yaşında! Sanırım yeni meşhur olmaya başlayan oyunculara gönüllü stil danışmanlığı yapacağım. Veya onun yerine ellerine bir dergi falan alsalar nasıl olurdu?



 


18'inde Anna Kendrick. Saten eteği, halter yaka dantel bluzu tamam. Ama kolundakini çözemedim.



 


İlk bakışta tanımakta zorlandığımız Peter Facinelli'den başkası değil. Önceki stili elbette ki kötü, ama şimdikinin de çok iç açıcı olduğunu söyleyemeyeceğim.











Benden bu kadar, kötü giyinen insanlara tahammülüm yok sanırım. Bilmiyorsanız giyinmeyin kardeşim!

One Response so far.

  1. ahahaha cok guldum fotograflara bakarken. ama ne kadar tarzi degisirse degissin, ne kadar yardim alirsa alsin, yine de kristen su bir turlu poz veremeyen halini degistirememis. bu kiz gercekten poz veremiyor!
    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics