17.11.2011

Mango Spring 2012 LookBook


Spring 2012 Lookbook'ları yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. İlk dikkatimi çekenlerden biri ise mango oldu. Şimdi kısa kısa Mango'nun izlediği trendlerden bahsetmek istiyorum.

Elbette her zaman basic olarak tanımladığımız siyah ve beyaz renkleri istikrarını koruyor. Buna ek olarak bolca toz pembe, limon sarı ve mercan renkleri ön planda.

Blazer ve şortlar kadar, geçen seneden kalan uzun ve plili eteklerin yanı sıra, şu günler gündemde olan bol kazaklar da ilkbaharda Mango'nun koleksiyonunda yerini almış durumda. Yine geçen yazdan kalan renkli pantolonlar kot gömlekler de ön planda.

Çoğunlukla desensiz olmakla beraber, puantiyeli ve geometrik retro desenlere ek olarak; batik görünümlü desenler az da olsa göze çarpıyor.

Belden plili havuç pantolonlar, bol paça bot cut pantolonlar ve en fazla dikkat çeken tulumlar da önümüzdeki ilkbaharın vazgeçilmezleri olacak.

Genel olarak Mango'nun Spring 2012 Lookbook'unu beğendiğimi söyleyebilirim. Ama sunuş açısından eleştirmek gerekirse; ben editorial tarzında klasik lookbook çekimlerini her zaman tercih ettiğimi söylemem gerek.

Bütün koleksiyonu görmek için lütfen devamına tıklayınız..

































2 Responses so far.

  1. ama bunların hepsı cok guzel ve şık ,bayıldım ,sevgıler canım

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics