28.10.2011

Editorial: Anything But A Wallflower

Tam bir haftadır Chanel'in 2.55i ile ilgili bir post hazırlamaya çalışıyorum. Aslında yazının büyük bir kısmı hazır ama mailimde biriken 330dan fazla posta ile birleştirirsek hiçbirşeye vakit bulamadığımı sanırım açıklamış olurum. Bugüne kadar kendimden çok fazla bahsetmemiş olmama rağmen pek çoğunuz son 3 senedir İtalya'nın Napoli kentinde yaşadığımı biliyorsunuz. Ancak burdaki zamanımız sona ermek üzere. 2 ay kadar sonra Türkiye'ye kesin dönüş yapıyoruz. Bu nedenle evin her yanı koli ve kaldırılmayı bekleyen eşyalarla dolu..

Ben mi ne yapıyorum? Bir bahar yorgunluğudur aldı başını gidiyor. Üzerine bir de kucağımdan düşürmediğim laptopumu (kocamın deyimiyle bir teknoloji düşmanı olarak) her elektrikli aleti bozduğum gibi bozdum. Şuanda yazdığım bilgisayar ise malesef mac, ve ben henüz tuşların yerine bile alışamadım. Durum böyle olunca yazılar da her zamanki tembelliğimden nasibimi aldı..

Ama beni koltuktan kaldırıp masa başına oturtacak harika bir editorialle karşılaştım. Sanat, fotoğraf ve modanın yaratıcılıkla buluştuğu her alanda ben varım. En iyi editorialleri sizlerle buluşturmak adına binlerce fotoğraf tararken, karşıma bu seri çıktı. Ve gerçekten son zamanların en iyisi diyebilirim.

How To Spend It adlı dergi için fotoğraf ve stylingini üstlenen Damian Foxe; Anything But A Wallflower editoriali ile adeta beni büyüledi. Sizlerin de beğeneceğine inanıyorum..













Fotoğrafların büyük boyları için üzerlerine tıklayın.


Via newslicious

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics