28.10.2011

Sofia Coppola & Louis Vuitton Isbirligi Ile.


Müzisyen ve oyuncuların bunu yapmalarına zaten alışığız. Ama bir yönetmenin, bir marka ile işbirliği içine girmesi her gün karşılaştığımız bir durum değil. Üstelik bu yönetmen oldukça zeki ve modaya düşkün Sofia Coppola! Geçen sene Venedik Film Festivalinde çalışmalarının bir kısmına çoktan başlamış olan Sofia, Louis Vuitton'un stüdyo tasarım direktörü Julie De Libran ile yeniden bir araya geldi ve, bu kez bütün bir Resort 2012 çizgisini yaratmak içindi.




"O'na yeni bir gardolap istediğimi söyledim," diyor Sofia. "Fikrimi belirtmekten mutluyum, bunu veya şunu isterdim diyebiliyorum." Ve eminiz ki koleksiyon, o baskın vintage temasıyla beraber Sofia'yı fazlasıyla içinde barındırıyor. 60 ve 70'lere kulak veren pek çok parça görüyoruz; kısa tunik kesimli elbiseler, denizci baskılı pijama-pantolonlar, yüksek belli deri ve yün kapitone etekler, düz bilekte biten pantolonlar ve diğer herşey yönetmenin kendi dolabından çıkmış gibi.



"Zahmetsiz, günlük bir şıklığı var," diyor Julie, Sofia'nın stili hakkında. "Bu insanların giymek istedikleri şey."

fotoğrafların büyük halleri için, üzerlerine tıklayın.

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics