23.04.2011

Dekorasyon: Katherine Power'in Los Angeles'taki Evi

3 ay sonra taşınacak olmamın da verdiği endişe ile, kendimi neredeyse tamamen dekorasyona vermiş durumdayım. Dekorasyon sitelerine üye olmalar, başucunda dergi ve not kağıtlarıyla uyumalar sonunda meyvesini vermeye başladı. Yavaş yavaş yeni evimizin dekorasyonu hakkında fikir sahibi olmaya, oda oda tema belirlemeye başladım. Hatta dekorasyon konusunda vereceğiniz fikirlere, önereceğiniz internet sitelerine oldukça açığım.

Ama bugün size bundan değil, WhoWhatWear adlı moda-magazin sitesinin editörlerinden Katherine Power'ın Los Angeles'taki evine ne kadar bayıldığımdan bahsetmek istiyorum. Tam anlamıyla değil ama hayallerimdeki dekorasyona oldukça yakın bir tarza sahip. Evini yenilemeyi düşünen veya sadece dekorasyondan hoşlanan herkese ilham kaynağı olacağından eminim..











via refinery29

2 Responses so far.

  1. Adsız says:

    Bu posta daha once de yazmistim ama yayinlanmamis,bi sorun oldu sanirim diyerek tekrar yaziyorum:) ben de bu aralar tasinma telasi olmasada odami yenilemenin verdigi keyifle dekorasyona verenlerdenim kendimi.ingiliz tarzi oymalarla modern yorumlari harmanlayip poparti yakalamaya calisacagim ufacik bi alanda ama bakalim becerebilecekmiyim:)
    Senin paylastigin fotograflarida cok begendim. Elegan,sade ve kaliteli.Zaten senden de boyle country tarzinda bi ev hayal ederdim. Umarim skntisiz atlatirsin tasinma donemini ve bizede evindan ufak detaylar gosterirsin:) simdiden kolay gelsin:)

  2. Şimdi dikkatlice baktım ama göremedim sanırım blogspot yutmuş senin yorumu :) İngiliz tarzı ile moderni birleştirme diye başlayan cümleni ilk okuduğumda, acaba kendi iç sesim mi yazdı onu diye düşünmeden edemedim :) Feci bir şekilde aynen düşünüyorum, ingiliz dekorasyon dergilerini tavsiye ederim, süper ilham verici oluyorlar. Onun haricinde http://lookbook.elledecor.com/search tavsiye ederim. Eclectic tarz deniyormuş bizim bu beğendiğimize, ben de yeni öğrendim :)
    Ayrıca çook çok teşekkür ederim :)

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics