19.12.2012

Vogue Selected | The Best Street Style of 2012

 
2012 biterken şöyle bir geriye dönüp bakmadan olmaz dimi! Vogue.us, okurları için 2012'nin en harika sokak stillerini seçmiş, bana da sizlerle paylaşmak düştü. Anlayacağınız gibi ilk fotoğraf benim favorim. Sizin favoriniz hangisi?

As we approach the end of 2012, let's take a look back. Vogue.us selected the best street styles of 2012 for all of us, and here I am to share with you. As you can see first one is my favourite. Which one is yours?



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

via vogue.us

2 Responses so far.

  1. Lily Kwong gümüş tilki kürkünden uzun yeleğiyle çok çarpıcı görünüyor!

  2. Adsız says:

    şu son resimde stil, renk,uyum, canlılık, zarafet hepsi var, çok çok beğendim :D

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics