17.12.2012

H&M'den Yilbasi Hediyesi!

Yılbaşı heyecanı son hız devam ediyor! Geçtiğimiz haftaki başlangıç hediyesinden sonra, bu hafta sizlere H&M'den harika aksesuarlar hediye ediyorum :) Bu kez katılım ve çekiliş twitter üzerinden olacak. Twitter kullanmayan arkadaşlar için önümüzdeki maçlara bakalım diyorum, üzgünüm.

Şekilde görmüş olduğunuz gibi H&M aksesuarları ve bugün Ankara'da başlayan kar beni yeni yıl havasına çoktan soktu bile. Siz de benim gibi yeni yıl ruhunu dolu dolu yaşayanlardan mısınız? Öyleyse buyrun..

Aşağıda detaylıca görebileceğiniz gibi 5 adet H&M aksesuarı hediye edeceğim. 3 adet bayan, 2 adet erkek aksesuarı var ancak bence bir çoğu unisex olarak kullanılabilir. Kendiniz için katılabilir veya yılbaşında bir sevdiğinize armağan edebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey buradaki tweeti, retweet etmeniz. H&M Türkiye'nin twitter sayfası olan @hmturkiye ve benim twitter sayfam @fashionsletter ı takip ederseniz çekiliş sonucunu kaçırmamış olursunuz.

Çekiliş tweetini, retweet ettikten sonra isteyenler için ikinci bir çekiliş hakkımız var! Blogumu buradan takibe alıp twitter kullanıcı adını @örnek1 şeklinde bu postun altına yorum bırakanların çekilişte çift hakkı olacak.

Son katılım tarihi 24 Aralık saat 23.00
Ürünleri incelemek için yazının devamına bakın.


bir tarafında metalik baskılı kalın triko atkı

geometrik desenli örgü boru atkı

çizgili desenli yünlü boru atkı

kısa kenarları saçaklı yumuşak iplikli kalın triko atkı


81 Responses so far.

  1. ece says:

    merhaba izliyorum bloğunuzu twitter de sizi ve firmayı takip ediyorum tweeti rt ettim
    @1904dwt kullanıcı adımla..

    https://twitter.com/1904dwt

    bana da bol şans..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

  2. Merhaba bloğu cangz adıyla takibe aldım.Twitter sayfalarını beğendim rt ettim.takipçi adım @cangz33
    https://twitter.com/cangz33
    emnklc@gmail.com

  3. merhaba öncelikle çekilişin hayırlı olsun umarım hediyeler gerçekten işine yarayacak birilerine çıkar inşallah biride ben olurum:)twitterde takibe aldım reetweetledim twitter adım @nilqun26 herkese bol şans

  4. @myname42 bloğun takibimde
    şartlar tm.
    ali bayar
    alibayar42@mynet.com

  5. şansım bol olsun tamamdır.sevgileirmle paam41 -https://twitter.com/paam41 :)

    rey_ka_ers@hotmail.com

  6. Merhaba:) Ankara'ya kar bugün yağmaya başladı, benim bu güzelliklere ihtiyacım olacak:)
    İzleyicinim.
    Twitter kullanıcı adım: @AsumanAyse
    asumanasuyumm@hotmail.com

  7. @kubrakosk1
    tüm denileni uyguladım
    blog izlemedeyım Google+ da paylaşım yaptım,
    twitrda duyurdum takibe aldım
    https://twitter.com/kubrakosk
    kübra aksoy
    kubraaksoy@gmail.com

  8. Twitter ismim @damlahan

  9. mrb twitte şartlar tamam zaten burdada izleyicinizim https://twitter.com/blemankaraku
    burcu leman karakuş
    brc-09@hotmail.com

  10. twitter takipleri ve retweet yapıldı (gzm gdr adıyla)
    blogunu zaten @gzmgdr adıyla takıpteydim.
    gdrgzm@gmail.com

  11. merhaba hayal adımla izleyicinizim sizi ve H&M tr sayfasını takipteyim.rt ledim

    https://twitter.com/FashionsLetter/status/280597631628107776

    izleyici adım @hayaldiniz

    sevgilerimle
    altasmetal@hotmail.com

  12. hediyeler çok cici:)
    dediklerinin hepsini yaptım ki, şansım çok olsun:)
    @yeldaaksu
    yeldaaksu@gmail.com

  13. twitterda takipler rt yapıldı :)
    takip ediliyosunuz :) @zeynepasya5
    fatmakbulutcan@gmail.com

  14. Adsız says:

    selam
    bloğun izleyiciniz oldum
    diğer şartlarınızı yerine getirdm
    twitter kullanıcı adım birsen_grbz
    https://twitter.com/birsen_grbz
    bol şans herkese... yeni yıl yeni umutlar ve sevinçler getirsn inşlhh :)

  15. https://twitter.com/34nurdan
    nigar.1968@gmail.com
    İZLEMEYE ALDIM TAKİPLER TAMAM YANİ ŞARTLAR TAMAM İNŞAALLAH BEN KAZANIRIM

  16. @mryldzdoan takipteyim izleyicinim bluedreams_06@msn.com

  17. Umarım kazanma şansını yakalayabilirim :) @oykmzsu
    oykmzsu@gmail.com

  18. Merhaba,
    bloğunuzu ve twitter'dan sizi takip ediyorum. @hmturkiye'yide takip etmeye başladım. çekilişi retweetledim.
    https://twitter.com/kubrayalc
    Kübra Yalçın
    kubra88_yalcin@hotmail.com
    Herkese mutlu yıllar :)

  19. Adsız says:

    Merhaba bloğunuzu da Berna Gülcan olarak izlemeye aldım twitterdan RT ledim https://twitter.com/BERNAGULCAN
    gulcan.berna@hotmail.com

  20. Adsız says:

    Merhaba bloğunuzu takibe aldım twitter kullanıcı adım @BERNAGULCAN Twitterda iletiyi RT ledim https://twitter.com/BERNAGULCAN kazanmak çok isterim
    gulcan.berna@hotmail.com

  21. Hediyelere bayıldım bunlardan daha güzel olamazdı.Süper...
    Şartlar tamamdır. Blogunuzu da takipteyim.

    Twitter Kullanıcı Adım: iremerdal
    Mail: iremm_erdal@hotmail.com

    Ad Soyad: İrem Erdal

    İyi çalışmalar.

  22. Merhaba lilish lilish olarak blogunuzu izliyorum twitterda takipteyim rt ledim umarım şanslı olurum 1. veya 4. ye talibim :)
    @Lilish34
    lilish34@hotmail.com

  23. Adsız says:

    Merhaba...
    Tweet i Rt ledim.
    https://twitter.com/FashionsLetter/status/280597631628107776
    Twitter da @hmturkiye ve @fashionsletter hesaplarını takibe aldım.
    Blogunuzun izleyicisi oldum.
    @Saziye_6763
    ŞAZİYE ÖZMEN
    saziye_67_1963@hotmail.com

  24. merhaba ben de katılmak istiyorum twitterdan hm i ve sizi takip ediyorum esiliptus adıyla retweetledim
    blogu izliyorum es ars adıyla farfarafix adıyla isim değiştirmeye çalıştığımdan karışıklık olmuş olabalir
    farfarafix@hotmail.com

  25. blogunu izliyorum adım renk cadisi

    twiti rtledim,takip ediyorum hesapları


    isim : fatma adıgüzel

    twitter kullanıcı adı : @kirmizi_mor
    e-posta:cennet.kizi@hotmail.com

    hepsi çok güzel görünüyor bayııldım umarım şanslı olurum sevgiler..

  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.
  27. Merhaba blogu izliyorum tüm şartlar tamam spume_ olarak takipteyim

    Sevgiler Zeynep kb.
    zeynep.zynp_@hotmail.com

  28. Selam!
    Blogunuzu takibe aldim ve tweeti rt ettim :)
    @ilaydakulaksiz/ilayda30@gmail.com
    Herkese bol şans! x

  29. Slm:)
    İzleyiciniz oldum(undenied)

    Twitterda tweetinizi retweetledim.

    Sizi twitterda undeniedhsbt adıyla takibe aldım.
    https://twitter.com/undeniedhsbt
    @undeniedhsbt

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler

  30. çekilişe katılmak istiyorum
    izleyicinim gfc: ozlem_el
    ozlemelmacigil@hotmail.com
    http://twitter.com/#!/ozlem_el

    rt ettim

  31. Adsız says:

    Merhaba,blogunuzu @Jasmin olarak izlemeye aldım.
    Twitterde @hmturkiye ve @fashionsletter takibe aldım,RT ettim ve paylaştım
    https://twitter.com/jasmin_tw/status/280788239248416769
    https://twitter.com/jasmin_tw/status/280788281141104641
    Şanslı olmak dileğiyle... Yasemin Güner yasemin411@hotmail.com

  32. selamlar,

    twiter'da retweet ettim. ayrıca, hmturkiye'nin ve senin takipçinim. @akmayngozkalemi adıyla.
    blog'da da "akmayan göz kalemi" adıyla izleyicinim.

    mail: akmayangozkalemi@gmail.com

    herkese bol şans!

  33. Adsız says:

    @ynrvc
    defnedemirtwins@gmail.com
    aynur

  34. sartlar tamam.
    en sondaki gri atkiyi begendim.
    @mrtvc35
    muratavci980@gmail.com
    murat

  35. Adsız says:

    izleyiciniz oldum.
    @mhmtvc
    demirdefnetwins@gmail.com
    mehmet

  36. blogu takibe aldım,ve twitter da işlem tamam..bol şans hekese
    twiter kullanıcı adım : @goncaagull
    goncagul16@hotmail.com

  37. şartların tümü tamam,
    @permadusmani

  38. Merhaba,

    Blogunuzu Denizin Yıldızı olarak takibe aldım.

    Twitterda da @denizinyildiz olarak retweet ettim ve takibe aldım...

    Umarım bana çıkarlar!!!

  39. Merhaba blogu takipteyim. twitterda tüm şartlar tamamdır.
    kullanıcı adım @uyusamuyanmasam
    havva_vtnsvr@hotmail.com

  40. Şartlar tamam.

    @Hebraan

  41. bloğunuzu ve twitter adreslerini takibe aldım

    @pinkyminky1

    e-mail: isoonco@hotmail.com

  42. merha tüm şartları tamamladım anladğım kadarıyla https://twitter.com/eminem0667 bolşanslarr emine koyun emine.koyun@hotmail.com

  43. merhaba tüm şartlar tmm twitter:)https://twitter.com/yagmurvil umarım şanslı olurumm 2013ün ilk hediyesi olurr vildan yanmaz vilmur@mynet.com

  44. Adsız says:

    blogunuzu takibe aldim
    twitterda da RTledim.
    @enedefdem
    enerboz@gmail.com
    esra

  45. bloğunuzun takipçisiyim
    twitterda da RT'ledim ve siz ve H&M Türkiye'ninde twittter'da takipçisiyim
    twitter @pisko_13
    duman_shop@hotmail.com
    yeşim yazıcı

  46. Metalik baskılı triko olanının rengine bayıldım yahu:)

  47. blogunun izleyicisiyim bütün şartları tamamladım
    @SeymaOgz
    herkese iyi şanslar:))

  48. Merhaba bloğunu izliyorum.
    Tweet'i RT ettim.
    Twitter'da takibe aldım.
    @senaygaz
    senaygazoz@gmail.com
    Şenay Gazoz
    Sevgiler

  49. Merhaba,
    Takipçinim umarım kazanabilirim bende. Hediyeler hem H&M hemde çok cicilerrr <3
    Twitterda edasennn olarak takipçinim ve H&m i de takip ediyorum.Google hesabımdan da takip ediyorum. Bütün şartlar tamamdır :)

    https://twitter.com/edasennn/status/281502037974335488

    EDA ŞEN
    eda.sen1@hotmail.com

  50. goze says:

    Merhaba yarısmana katıldım! :)

    @gozesener

    gozesener@gmail.com

    heswardrobe.blogspot.com

    Sevgiler!

  51. Merhabalar
    @pelinkaradaggg :)

  52. merhablar twiti retwetledim sizi ve hm türkiyeyi twitterda takip ediyorum kullanıcı adım dilemma211 https://twitter.com/dilemma211
    ayrıca bloğunuzu izlemeye aldım sevgicini olarak ve çekilişi duyurdum http://sevgicini.blogspot.com/2012/12/h-harika-aksesuarlar.html
    kazanmayı çok istiyoum umarım şanslı olurum sevgiler
    gamzehaseki86@gmail.com

  53. merhaba benim blogum facem yok ama izleyicin oldum blogun da hediyen de harika sevgiler...

    kubra bastug
    mavimorlacivert@hotmail.com

  54. slm.twetterda frezya29 kullanıcı adıyla çekilişi rtledim takibe aldım siteyi de takipteyim.bloğu izliyorum

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

  55. mrb blogu izlemeye aldım twitterda sizi ve firmayı izliyorum. rt yaptım
    şansım bol olsun:)
    iyi seneler şimdiden:)
    @parmakkurabiye

    nihan keçeci
    nihankececi@hotmail.com

  56. Merhaba bloğu Selen Özleyen adıyla takibe aldım. Twitter sayfalarını beğendim rt ettim. Takipçi adım @ozleyenselen
    slnozlyn@gmail.com

    Sevgiler!

  57. https://twitter.com/nazangkc


    nazanguler@gmail.com h&m çok güzel ürünleri var bunlar da öyledir eminim

  58. Merhaba Blogu izlemeye aldım.Twitterda sizi ve firmayı izliyorum.Reweet yaptım.
    @orkide28

    elvanyesilbas@hotmail.com

  59. Merhaba Ecenur B. olarak izleyiciniim :)
    Twitter'da @eecenur olarak retweetledim ve izlemeye aldım :)

    Ecenur B.
    merakliece@gmail.com

    ** Bu arada çekilişi haber verdiğin için teşekkür ederim :)
    http://biricekilismidedi.blogspot.com/2012/12/h-ve-fashion-letterdan-ylbas-hediyesi.html

  60. çiğdem oğuz izleyicinizim rt tamam twitter adım @cgdmgz
    sevgiler
    cigdemoruc80@hotmail.com

  61. Mrb,twitter adım @reyhanlahersey, izlemedeyim...RT yaptım

  62. slm izleyiciniz olup takibe aldım:) şartlar tamam @zynply ..zeynep yılmaz .. zynply@hotmail.com

  63. Adsız says:

    kübra kara
    twitter kullanıcı adım alice_wn
    rt ledim.blogunuzu izliyorum

  64. merhaba twitterde takibe aldım reetweetledim twitter adım @twitty82 herkese bol şans

  65. tuğba... says:

    merhabalar
    @tugbayanar...

  66. merhaba izleyicinizim takibe aldım rt tamam twitter adım
    @feyza_sar

  67. hepsi çok güzel :)
    @modamasallari

    modamasallari@hotmail.com

  68. blogunuzu takibe aldım twitterda takibimdesiniz zarigan kullanıcı adıyla twitter kullanıcı adım @zarigan 77 zarigan77@hotmail.com

  69. Rt ledim, bloğunuzu gmail hesabımla izlemeye aldım. Twitter adım @erteb.

    Ebru Yüksel

  70. Merhaba feride yasmin adıyla izleyicinizim ;
    Twitter da sizin ve H&M sayfasını takipteyim .
    Twitter da kullanıcı adım gzdelci ,rtledim.
    İzmirde H&M yok umarım banada çıkar.

  71. @melidafanke

    Hadi bakalım.

  72. Ben de izliyorum. @morlice

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics