1.04.2012

L’Oreal Professionnel + Arzu Kaprol by Buse Yilmaz


L’Oréal Professionnel + Arzu Kaprol from Buse Yilmaz on Vimeo.




Geçtiğimiz hafta içinde L’Oréal & Arzu Kaprol işbirliğinde L’Oréal'in yeni saç boyası ve saç bakım markası olan Inoa'nın tanıtıldığı bir organizasyon gerçekleşti. Ben Ankara'da olduğumdan FashionsLetter adına Buse Yılmaz katıldı. O'nun blogunu zaten biliyorsunuz değil mi? Oh Happy Studio. Üstteki video ve alttaki fotoğraflar elbette ki kendisine ait.

Lansmana katılmadın da neden Inoa'yı tavsiye ediyorsun diyeceksiniz. Biliyorsunuz ki geçtiğimiz 3 sene boyunca İtalya'daydım, ve orada L’Oréal'in Inoa serisi ürünlerinin hepsini denemiş, afişteki rengin canlılığına hayran olup saçlarımı portakal rengine bile boytamıştım. Harika bir renkti (yazının en altında rengi görebilirsiniz) ama esmer olduğum için kendime yakıştıramamış, 1 hafta geçmeden yeniden eski rengime dönmüştüm. 3 yıl içinde pek çok kez saçımı boyattım, hala da en son boyattığım haliyle duruyor ve çook memnunum. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.

Arzu Kaprol'un bu organizasyondaki yeri ise saçlarını Inoa ile boyatacak olanlara kuaförler tarafından hediye edilecek bir saç tokası tasarlamış olması.

Buse Yılmaz'a kocaman teşekkürlerimle :)





One Response so far.

  1. evo says:

    Güzel bir paylaşım olmuş tebrik ediyorum...

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics