9.09.2009

Trend Raporu: New York, İlkbahar 2010: Tasarımcıların Ön İzlemeleri



Her zaman dünyaca ünlü tasarımcılar bizlere örnek olmuştur. Gerek moda severlere, gerek moda okurlara.. Evet defilelerini her sezon takip ederiz belki. Siz yapar mıydınız bilemiyorum ama ben hep kendi tasarımlarımı onlarınkiyle kıyaslamak isterdim. Hep merak ederim, "tamam onlar da insan ama acaba nasıl çiziyorlar?" derdim kendi kendime.
Bazı edindiğim tecrübeler sonucunda bu defile işlerinin çok meşakatli olduğuna karar kıldım. Ama yine de gelişim sürecini bilebilmek gerekiyor. İşte benim gibi meraklılarına, dünyaca ünlü tasarımcıların kendi el çizimleri. Kolleksiyonlarının ilk adımları..




Philip Lim: "Yeniden düzenlenen hatlar, birleştirilen dokular ve hislere yeni bir perspektif vermek için, farklı formlardan oluşturulan kolajlar."




Carolina Herrera: 2010 İlkbahar kolleksiyonundan bir skeç.





Calvin Klein: "Işık" Calvin Klein'ın Francisco Costa'sının düşündüğü tek şey.




Michael Kors: 2010 İlkbahar kolleksiyonundan bir skeç.




Mulberry: 2010 İlkbahar kolleksiyonundan bir skeç.



Rag & Bone: "2010 İlkbaharı arzularımıza; Rag & Bones'un tasarım çatısı altında, New York çizgisinde Amerikan iş giysilerine dönmemizi işaret ediyor."




Ralph Lauren: Ralph Lauren'in Eylülün 17'sinde gösterilecek olan 2010 İlkbahar kolleksiyonundan bir skeç.

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics