4.09.2009

Alışveriş Rehberi: 2009 Sonbahar Modası - "Mutlaka Olması Gerekenler"

Yavaş yavaş havaların serinlemesi ve Eyül ayının kapımızı çalması ile beraber, artık mağazalarda vitrinlerde boy göstermeye başladı kışlıklar. Tamam henüz kışlık sayılmazlar sonbaharlıklar diyelim..
Uzun saatler alan çalışmamın sonunda sizler için 2009 sonbahar - kış modasının bir ön özetini çıkarttım. Elbette Şubat ayına kadar bu sezon için araştırmlarım ve paylaşımlarım devam edecek.
Yeni bir sistem geliştirip, derlediğim bolca fotoğrafı sizler için kısa bir video haline getirdim. Bugünkü videomun konsepti, bu sonbahardan itibaren gardroplarınızda mutlaka olması gereken 25 farklı tarzda moda ürünlerinin tanıtımı.
Öncelikle bu 25 harika parçayı sizlere kısaca tanıtmak istiyorum..
1.Camel rengi kaşmir palto
2.Pelerin kesimli palto
3.Panço
4.Belden kuşaklı palto
5.Mini elbise
6.Neon
7.Yunan tarzı
8.Tek omuzdan
9.Derin "V" Yaka
10.Dantel bluz
11.Beyaz gömlek
12.Optik çizgili
13.Erkek (dede) pantolonu
14.Drapeli etek
15.Deri şort
16.Deri ceket
17.Dar pantolon
18.Smokin ceket
19.Fırfırlı ceket
20.Beyaz çizgili
21.Diz üstü çizme
22.El çantası
23.Büzgülü çanta
24.İri tokalı botlar
25.Kalın plastik tabanlı botlar

Hiçbirinin isminin basit durduğuna bakmayın. Neden bahsettiğime bir göz atın..


İyi Seyirler..


Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics