6.03.2013

Hediye | BOAZ Design


Bugün blogumda İstanbul'lu iki yaratıcı tasarımcıyı ve yeni kurulan markaları Boaz Design'ı ağırlıyorum.

Boaz Design'ın kurucuları Özge Nalbantoğlu ve Melahat Pehlivan bir şekilde benim de yollarımın kesiştiği iki başarılı tasarımcı. İkisi de Marmara Güzel Sanatlar Üniversitesi, Moda ve Tekstil Tasarımı bölümünden mezun.

İki yakayı bir araya getiren markalarının altında şimdilik yaka ve benzeri aksesuarlar üretiyorlar. İlerleyen zamanlarda koleksiyonlarını sadece kadınlara değil, daha geniş kitleler için tasarlamayı planlıyorlar.

1V1Y, Gittigidiyor gibi sitelerin dışında kendileriyle iletişime geçerek online alışveriş yapabilirsiniz.

Açıkçası ben bütün tasarımlarına bayıldım, İstanbul'a bir gidişimde mutlaka kendilerini yakından görüp sizlerle paylaşacağım ama bugün içinizden biri bu yakalardan birine sahip olabilir!



Resimde gördüğünüz el emeği göz nuru, bej renk üzerine hem nakışlı hem işlemeli Boaz Design imzalı yakayı kazanmak için yapmanız gerekenler şunlar:

-Boaz Design twitter sayfasını takip etmek,
-Boaz Design facebook sayfasını beğenmek,
-Buraya tıklayarak bloguma görünür bir biçimde üye olmak,
-Yorum olarak Ad-Soyad ve e-mail bırakmak.

Çekilişe katılım 25 Mart'ta sona erecektir. Boaz Design ile ilgili daha fazla bilgi için web sitelerini ziyaret edebilirsiniz.



Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics