27.02.2013

Keep Calm And ...


Bugün Keep Calm And... manyaklığıyla ilgili bir derleme yapmak istedim. Çok yeni bir poster serisi değil ama son zamanlarda oldukça ilgimi çekmeye başladı.

Aslen 1939'da 2. dünya savaşının başlarında İngiltere'de bir propaganda posteri olarak üretilmiş, ancak basılmasına izin verilmemiş bir slogan "Keep Calm And Carry On".

2000'lerde ikinci el kitap dükkanlarına yeniden ortaya çıkan ve büyük bir hızla yayılan posterler, 2012nin sonlarında fasklı varyasyonlarla karşımıza çıkmaya başladı. "Motto" konseptinde herkesin istediği gibi değiştirdiği posterler bugün kupalar, t-shirtler ve aklınıza gelebilecek her yere basılıyor ve motive edici bir dekoratif obje olarak kullanılıyor.

Ben hoşuma gidenleri topladım ama favorimin bir "Doctor Who" hastası olarak "Keep Calm and Don't Blink" olduğunu söylemeliyim. Sizler de bana twitter'dan favorilerinizi gönderin, listeye ekleyelim :) @fashionsletter


En sevdiklerimi sona sakladım, mutlaka birkaç tanesini en kısa sürede bastırıp çalışma masamın üzerine asacağım.

Bana favorisini ilk gönderen @elanortiwele'ye teşekkür ediyorum. O'nunki "Keep Calm and Hayırlısı Be Gülüm" :))





Favoriniz bunlardan biriyse, mutlaka bana yorum yazın!

 


 

 



 

 

 



Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics