25.07.2012

Inspirational Wednesdays : Decor - Delfin & Postigo

Çarşambaları haftanın ilham verici günü ilan ediyorum! İlk ilham verici çarşambamda ise en çok gitmek istediğim yerlerden biri olan Madrid'den bir ev dekorasyonunu seçtim. Evimi dekore edeli 1 yıl olmasına rağmen halen dekorasyon dergileri almaya, bol bol blog gezmeye ve yeni fikirler aramaya devam ediyorum. Dipsiz bir kuyu bu dekorasyon işleri, sanırım bu yüzden çok seviyorum. Moda tasarımcısı David Delfin ve mimar Gorka Postigo'nun İspanya - Madrid'deki 40lar ve 60lardan esinlenilmiş, sade ve ilham verici eviyle sizleri baş başa bırakıyorum. -yorum bırakmayı unutmayın!


I would like to announce a new series of articles: Inspirational Wednesdays! I chose a house decoration post from Madrid, which is the place I would like to go the most. It's been almost a year since I've decorated my house, but I still keep buying decoration magazines, checking blogs and searching for new ideas. Decoration is endless, I think I love it. Fashion designer David Delfin and architecture Gorka Postigo's residence in Madrid - Spain, has enough inspiration for the first inspirational wednesdays post, I think. -don't forget to add comment.

via trendland & fashion edit

















One Response so far.

  1. o yatak odasındaki halının güzelliğiiii!

    http://elifinmesajivar.blogspot.com/

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics