17.12.2010

Erdem Pre-Fall Sonbahar/Kis 2011-2012

Londra Moda Haftası kapsamında, Erdem Moralıoğlu ilk Pre-Fall koleksiyonunu moda severlere tanıttı. Zarif ve kibar bir kadın silüeti tasarlayan Moralıoğlu, büyüyen fan kitlesini hayal kırıklığına uğratmıyor.

"Her bir koleksiyon, bir öncekine verilen bir reaksiyon gibidir. Pre-Fall koleksiyonunda genç kızlardan çok, kadınlara yönelik bir çizgi ve her sezona yönelik bir hava oluştu. Koleksiyon istenildiğinde beraber veya ayrı ayrı kullanılabilecek parçalardan oluşuyor. Aynı zamanda yılın her günü kullanılabilmesi en önemli yanı."

"Ayrıca koyu ve canlı renkleri bir araya getirerek çalışmak istedim. Dijital olarak çekilmiş ve bilgisayar ortamında fotokopi yöntemi ile manipüle edilmiş görsellerden baskılar kullandım. Daha aerodinamik ve grafiksel bir silüet yarattım."


























 












Via Vogue

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics