24.12.2010

Christian Tagliavini

İsveç-İtalyan fotoğrafçı Christian Tagliavini; "1503" ve " Dame di Cartone" adlarını verdiği projeleri son derece grafiksel ve göze hitap eden bir duruşları var.

"Hikayeler yaratıp, onları usta bir beceri ile fotoğrafçılığımı ve yaratıcılığımı kullanarak dramatize ediyorum. Ve bunları yaparken aynı zamanda yazar, sahne ve kostüm tasarımcısı, yapımcı, yönetmen ve tabii fotoğrafçı oluyorum."

"Dame di Cartone"



"1503"






Via Trendland

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics