9.12.2009

İlkbahar 2010 Trend Raporu: Parıltı Modası










Bayramdır seyrandır derken yine ıssız bıraktım blogumu biliyorum. Ancak boş durmayıp sizler için ilkbahar 2010 modasını araştırdım. Edindiğim en etkili ipuçlarından biri, ışıltılı parıltılı yüzeyler oldu. Ayakkabı, çanta ve aksesuar derken hayatımızın her alanını ele geçirecek olan bu parlıltı modasını, önümüzdeki ilkbahardan itibaren ceket, pantolon, elbise, tayt ve hatta tulumlarda da sık sık göreceğiz. Şimdiden dolabınızda onlar için yer ayırsanız iyi olur!

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics