28.10.2013

Buket Atolyesi

 
Bugün sizlere hayallerinizi süsleyen sıradışı buketlerin yapıldığı Buket Atölyesi'ni tanıtmak istiyorum...

Gelin çiçeğimle hiç ilgilenemediğim ve Uğur'un seçim yapmak zorunda kaldığı düğün günümü hatırlıyorum da, keşke o zamanlar olsaymış Buket Atöylesi diyorum kendi kendime. Neyse ki Uğur son derece sade ve tam da zevkime göre bir seçim yapmış olsa da, bir buket beyaz güldü sonuçta.

Ama şimdi öyle mi! Şirin mi şirin buketlerin yaratıcısı Gözde ve Emel var. Düğün, nişan veya aklınıza gelebilecek tüm özel günler için kişiye özel buketler tasarlıyorlar. Klasik ve şık canlı ya da cansız çiçeklerden yapılan buketler her zevke hitap ediyor. Ama benim gözümü alamadığım bir bukette hiç düşünülmeyecek malzemelerin kullanılıyor olması.

Deniz kabukları, renkli taşlar ve boncuklar... İnsan bunu birine fırlatmaya kıyamaz bence :)

Açıkçası şimdiden yaklaşan doğumum için hastanede bana eşlik edecek bir buket düşünüyorum. Düğün dernek geçti diye bu şahane buketlerden faydalanmayacağımı düşünmediniz herhalde :)

Sizler de hayallerinizdeki buketi yaptırabilir, zevkinizi anlatıp ortaya ne çıkacağını bekleyebilir ya da kendinizi Gözde ve Emel'in maharetli ellerine teslim edebilirsiniz. Şimdilik sadece internet üzerinden sipariş alıyorlar. Daha detaylı örnekler için Instagram ve Facebook hesaplarını takibe alabilir veya buketatolyesi@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.

www.buketatolyesi.com


 

 

 

 

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics