29.06.2011

Princess Beatrice ve Sapkasi?

Royal Wedding için seçtiği kıyafet ve özellikle de şapka ile kelimenin tam anlamıyla düğüne damgasını vuran Princess Beatrice, şu günlerde bu kötü ünü üzerinden atma çabası içine girmiş. Sosyal medyanın her alanında dalga konusu olan, hatta princess beatrice ve şapası adında bir tumblr hesabı bile açılan "olay şapka"yı kısaca hatırlatmak istiyorum. Tabii unutabileniniz varsa!


Görmüş olduğunuz felaket sahneyi unutturabilmek adına, çaresizce Emma Watson'ın stilisti Charlie Anderson'a başvuran York Prensesi, tasarımcıya günde 2400$ ödüyormuş. Hayretimi gizleyemiyor, bu meblayı verip de karşılığını alıp alamadığının yorumunu sizlere bırakıyorum. Ayrıca kuaförüne ne kadar ödüyor çok merak ettim?







Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics