12.02.2011

Istanbul 11/12 - Simay Bulbul

Karşınızda ilk IFW yorumum Simay Bülbül için geliyor..

Pek çok şey yazılıp çizildi IFW, organizasyon ve tasarımcılar hakkında. Her türlü aksaklığın ve olumsuzluğun üzerini örtemediği bazı koleksiyonlar var ancak. İşte bunların en başında Simay Bülbül'ün tasarımları geliyor.

Öncelikle söylemek isterim ki, bence kesinlikle bir tekrar koleksiyon değildi. Bazı yerlerde gördüm, önceki senenin aynısıydı gibi eleştrileri. Merhaba huu, bunun adı tarz! Gerçekten çok kızıyorum iki kumaşı bir araya getiremeyip de sonra her önüne gelene burun kıvıranlara. Bana göre asıl her sene birbirinden alakasız ve gelişigüzel hazırlanmış koleksiyonlar son derece komik.

Simay Bülbül'ün kendine has ve devam ettirmeyi başardığı bir koleksiyonu var. Ben beğeniyorum. Siz beğenirsiniz veya beğenmezsiniz ama tekrar söylüyorum kesinlikle bir öncekinin kopyası bir koleksiyon değildi. Kendi tarzını kabul ettirmek için daha fazla çaba sarfedip uğraşanlardan Simay Bülbül. Çünkü senin benim gibi kot gömlek gezmiyor kadın.

Bir önceki koleksiyonundaki gibi bolca deri ve etnik kesimlerle bezenmiş bir koleksiyon  Zema'nın Seslenişi. Önceki seneyi elbette andırıyor (ki bence süreklilik kesinlikle olması gereken bir olgu) ancak oldukça gelişmiş ve ilerlemiş. Bu sezon geçen seneye nazaran ipek, şifon ve derinin yanı sıra; triko ve kürk parçalarla zenginleştirilmiş. Ve diğer pek çok koleksiyona nazaran temasına sahip ve kopuk olmayan bir defile gerçekleşti.


Blooger'da oluşan bir sorundan ötürü fotoğrafları malesef yükleyemiyorum. Ancak Facebook Fan Page üzerinden Simay Bülbül Sonbahar-Kış / 2011-2012 defilesine ait tüm fotoğrafları görebilirsiniz.

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics