16.02.2010

Güzel İstanbul ve Değerli Sonbahar 2010 Moda Haftaları


Takip edenlerin bilebileceği üzere 9 aydır özlediğim İstanbul'uma kavuşmuş durumdayım. Kestane ile karışık baca kokusunu, göbekli kirli sakallı sigara kokan amcalara hala sarılasım geliyor.

Ben burada tatilimi yaparken sevgili blogum yalnız kalıyor malesef. Ancak daha önce de bahsettiğim gibi Napoli'ye döndüğümde az aşağıda belirteceğim Sonbahar 2010 - Kış 2011 moda haftalarını, defileleri, podyum arkası dipnotları ve insanların ne giydiğiyle ilgili, ıncık cıncık herşeyi yazacağıma söz veriyorum.

Ayın 10'unda başlamış ve yarın sona erecek olan New York Moda Haftasını henüz pek inceleyemedim. Ancak geç de olsa söz sözdür. Herşeyi aktaracağım. Bu ay içerisinde düzenlenecek diğer moda haftalarının tarihlerini sıralıyorum:

19-24 Şubat Londra Moda Haftası
25 Şubat - 1 Mart Milano Moda Haftası
2-10 Mart Paris Moda Haftası

(Bu ay İstanbul seyahatim nedeniyle pek fazla yazı yazamayacağım için tekrar affınıza sığınıyorum)

Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics