4.11.2009

Podyum Kameraları : Sonbahar 2009 - Elie Saab



Uzun zamandır podyum kameraları köşeme birşeyler yazmadığımı farkedince hemen favori haute couture tasarımcılarımdan biri olan Elie Saab'ın sonbahar 2009 için hazırladığı defileye yeniden göz attım. Oldukça keyifli olan bu defilenin ufak notlarını ve tam videosunu sizlerle paylaşıyorum.

Elie Saab çoğu zamanki gibi bu defilesinde de favori rengi olan beyazın hafif kırık bir tonunu kullanmış. Genellikle ipek şifondan oluşan tasarımlarında, sık sık ostriş dediğimiz deve kuşu tüyü, tül ve kadife şeritlerden oluşan detaylar dikkatimi çekti. Doğa"l" bir konsepte sahip olan kolleksiyonda sık sık gözüme çarpan transparan bölümlerin ise beklenildiği gibi aykırılık yaratmamış aksine, tüllerin altından kendini gösteren mankenlerin tenleri saki kıyafet ile bir bütünmüş havası vermiş.
Yer yer kullanılan belli belirsiz parıltılar ve doğal drapeler oldukça hoşuma gitti.
Genel hatları ile minimalist bir havaya sahip olan Elie Saab Sonbahar 2009 Haute Couture defilesi ile sizleri başbaşa bırakıyorum.





Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics