22.10.2009

Alışveriş Rehberi: Back in Town - En iyi kolleksiyonlar

Biliyorum, biliyorum. Çok ara verdim blog yazılarıma. Ama İtalya'da yaşamanın zorluklarından biri işte.. Son 3 haftadır internetim 5 dk için bile gelmedi. Ve malesef Paris Moda Haftasının ortasında, moda bloglarıma devam edemedim. Umarım bundan sonra bunun gibi bir sorun yaşamam. Ve meraklanmayın, geri döndüm.. Geç de olsa herşeyi yazacağım..

Dönüşümle beraber ilk yazımda, bütün geçtiğimiz moda haftalarında seçilmiş en iyi kolleksiyonlara yer vermek istiyorum.. Ve içlerinde Erdem Moralıoğlu'nun da olduğuna ve duyduğum gurura ayrıca dikkatlerinizi çekiyorum..







Leave a Reply

  • Doğum Hikayemiz - 40+4 e geldiğim 23 Aralık gecesi 7-8 defa sancı benzeri bir ağrı beni uyandırdı ama uykuma devam edebildim. Sanırım saatte 1 geliyordu. Sabah 7.35’te Uğu...
    10 yıl önce

Her Hakkı Saklıdır © Bu sitede yer alan hiçbir veri, izin alınmadan kopyalanamaz, başka bir yerde yayımlanamaz.



Web Analytics